Αιχμές Έλσας για την ηγεσία της ΝΔ

Προσεκτική μεν, αλλά με σαφέστατες αιχμές προς την ηγεσία της ΝΔ, εμφανίστηκε στο «Πρωινό Mega» η βουλευτής Αργολίδας της ΝΔ Έλσα Παπαδημητρίου, μία ημέρα μετά τις διαρροές από τη Ρηγίλλης ότι βρίσκεται κοντά στην πόρτα της εξόδου.

«Το τι ετοιμάζουν κύκλοι και αθέατοι δεν είμαι σε θέση ούτε να απαντήσω ούτε εκτιμώ αυτή τη διαχρονική στάση των κύκλων, των υπονοιών και των φαντασμάτων», σχολίασε η κα. Παπαδημητρίου. Χαρακτήρισε «αθλιότητες» όσα υποστηρίζουν κάποιοι ότι σκοπεύει να φύγει και να ενταχθεί στο υπό ίδρυση κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη.
«Δεν έχει καμία σχέση η πραγματική φιλική μου σχέση με την Ντόρα Μπακογιάννη. Ναι, είναι φίλη μου. Και εγώ δεν πουλάω τις φιλίες μου. Ανησυχώ να γεννήσει η Αλεξία, αγαπώ τα παιδιά της. Έχω φίλους από όλα τα κόμματα. Αλλά συμφωνώ και σε πολλές πολιτικές και αρχές της Ντόρας Μπακογιάννη».
Σε άλλο σημείο, η βουλευτής Αργολίδας τόνισε: «Αν η θηλιά φτάσει στο λαιμό μου, θα λειτουργήσω κατά συνείδηση. Επιδιώκω με κάθε τρόπο αυτό το κόμμα να πάψει να έχει εσωστρέφεια, όχι όμως ξορκίζοντάς την προς τα έξω.
Στο περιβάλλον μας πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Δεν μπορώ να βλέπω νέα παιδιά που είναι στην ηγετική ομάδα να κρίνουν ως ύποπτους καταξιωμένους πολιτικούς. Αυτό είναι ανόητο. Η κοινωνία μας θέλει ενωμένους».
Νωρίτερα είχε αφήσει σαφέστατες αιχμές για την κατάσταση στο κόμμα: «Ό κ. Σαμαράς είναι καινούριος αρχηγός. Όταν λέει ότι μέσα στη ΝΔ θα υπάρξει δημοκρατία όσο ποτέ, αναμένω να το δω.
Όταν το λέει αυτό, φαντάζομαι ότι εννοεί ότι θα...
 κατακτήσουμε έναν κόμμα όπου οι αποφάσεις θα παίρνονται με τρόπο δημοκρατικό, με αυξημένη συμμετοχή και που δεν θα είναι προαποφασισμένες. Αυτό δεν έχει κατακτηθεί». Παράλληλα, τάχθηκε κατά των διαγραφών γιατί «δεν βοηθούν».
Σε σχέση με τη δήλωση του γραμματέα του κόμματος κ. Λυκουρέντζου ότι υπάρχει σχέδιο διάλυσης της ΝΔ που απεργάζονται κάποιοι κύκλοι, η κα. Παπαδημητρίου είπε ότι «ήταν άτυχη δήλωση, που φαντάζομαι και ελπίζω ότι έχει μετανιώσει για όσα είπε». Και συμπλήρωσε: «Δώσαμε την εσωκομματική μάχη ως μηχανισμοί; Είδατε εσείς να έχει η πλευρά της Ντόρας κανέναν μηχανισμό; Ποιο κομμάτι του κόμματος ήταν πίσω από την Ντόρα; Δεν μπορεί ο εσωκομματικός αγώνας να είναι πάντα υπό την απειλή κύκλων, σκοταδιστών και συνωμοσίας».
«Δεν δέχομαι αυτά τα νέα Νέα Δημοκρατία και παλιά Δημοκρατία», είπε ακόμα η κα Παπαδημητρίου σχολιάζοντας σχετική δήλωση του Αντώνη Σαμαρά, χαρακτηρίζοντας αυτά «αστεία πράγματα».
Και συμπλήρωσε: «Δεν μπορείς να βλέπεις έναν άνθρωπο που δεν ήταν στη ΝΔ να μιλάει για "νέα ΝΔ"», αφήνοντας σαφέστατη αιχμή προς τον πρόεδρο της ΝΔ.
Και πρόσθεσε: «Είμαι βουλευτής της ΝΔ σταθερά και συνεχώς για 20 χρόνια. Η ΝΔ είμαι εγώ. Είμαι και εγώ. Ποιος θα με διώξει από τη ΝΔ;». Μάλιστα, σε ερώτηση αν κάποιοι προετοιμάζουν τη διαγραφή της, απάντησε «ας κάτσουν να προετοιμάσουν και κανένα κομμάτι δουλειάς, όπως κάνω εγώ στην Βουλή».
Σε σχέση με την υποψηφιότητα Τατούλη στην περιφέρεια Πελοποννήσου και τις φήμες που την θέλουν να την στηρίζει, η ίδια υποστήριξε: «Εγώ ούτε στην κόρη μου λέω τι θα ψηφίσει.
Δεν θα βγω να πω "ο Τατούλης είναι καλύτερη επιλογή". Και να θεωρείς ότι είναι καλύτερος ο Τατούλης, αυτή τη στιγμή δίνουμε μια μάχη. Κανείς πάντως δεν με ρώτησε. Αντικειμενικά πάντως, εφόσον το κόμμα αποφάσισε αυτοδιοικητική υποψηφιότητα, ο Δράκος ως πρόεδρος και της ΕΝΑΕ ήταν ο καλύτερος από τους πέντε νομάρχες.
Αλλά το αν ήταν ορθή επιλογή θα φανεί στην κάλπη». Τόνισε πάντως ότι ο Πέτρος Τατούλης δείχνει να έχει ρεύμα στο Ναύπλιο, ενώ ο επιλεγείς από τη ΝΔ υποψήφιος περιφερειάρχης είναι για πάρα πολύ κόσμο άγνωστος, ενώ υποστήριξε ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο και η στελέχωση του κάθε ψηφοδελτίου.
Τέλος, σε ερώτηση για την σιωπή του Κώστα Καραμανλή, σχολίασε: «Θεωρώ ότι έχει δικαίωμα να μη μιλάει ο Καραμανλής. Έχω πολλούς φίλους που πιστεύουν ότι πρέπει να μιλήσει.
Ωστόσο ίσως η κοινωνία δεν είναι ώριμη για να ακούσει. Περιμένω να υπάρξουν σύντομα οι συνθήκες για να μιλήσει. Εκτιμώ τον κ. Καραμανλή.
Τώρα αν θέλει ή δεν θέλει να γυρίσει, τι να σας πω; Το προηγούμενο του θείου του έπετο της καταστροφής της Κύπρου. Αν χρειάζονται τέτοιες καταστροφές για να επιστρέψει, ας μείνει στο πάνθεον των τέως αρχηγών μας και ας μας συμβουλεύει.
Δε νομίζω και εύχομαι να μην υπάρξει ανάγκη και να μην υπάρξει τέτοια φτώχια στην δεξαμενή της ευρύτατης παράταξης για να αναγκαστούμε να πούμε σώτερ σώσον. Εύχομαι να μην φτάσουμε εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε τα σχόλια σας κόσμια