ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΣΙΔΕΡΗ.ΚΟΛΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΕΤΣΙ.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ.ΕΚΘΕΤΕΤΕ ΤΗΝ Ν.Δ .ΝΤΡΟΠΗ...


Χριστίνα Σιδέρη Kristine Sideris «Οι συλληφθέντες μετανάστες θα κρατούνται προσωρινά στους χώρους κράτησης των αστυνομικών τμημάτων και έπειτα θα προωθούνται στα αστικά κέντρα της χώρας». ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ!!! ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗ ΒΡΙΖΩ... ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ!! ΌΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ! ΑΛΛΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΞΑΛΛΗ ΠΑΛΙ!!! ΑΛΗΤΗ ΘΕΛΕΙΣ ΚΡΕΜΑΣΜΑ!!!!


..Πριν από 14 λεπτά · Σχολιάστε ·Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · Κοινοποίηση



Αυτό αρέσει σε 2 άτομα..

Χριστίνα Σιδέρη Kristine Sideris Και να θέλω να αγιάσω αυτό το κτήνος δε με αφήνει!!!!

Πριν από 12 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.Citizengr Gr τότε γιατί τους συλλαμβάνει;

Πριν από 11 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.Vaiolet Dikeakos Σε ποια αστικά κέντρα ? Η Κρήτη είναι γεμάτη...Να τους στείλει στη μάνα του, εδώ δεν αντέχουμε άλλους ...

Πριν από 8 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.Κώστας Αλεξανδράκης Για να μην ταλαιπωρούνται με τα ΜΜΜ!

Πριν από 8 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕΛΑΝΟΧΙΤΩΝ ΘΑ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ.ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΙΤΗ ΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΕ ΑΛΗΤΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΠΡΟΔΟΤΗ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΕ ΤΣΟΓΛΑΝΙ ΚΑΘΑΡΜΑ ΣΚΟΥΛΙΚΗ ΣΚΑΤΟΣΑΚΟΥΛΑ ΑΠΛΥΤΕ.ΘΑ ΣΕ ΒΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥΣΤΑ.

Πριν από 6 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΤ PIOS EINAI O SKATOFATSA STHN FOTO GNOSTO MOYTRO XMMMMMMMM

Πριν από 5 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.Χριστίνα Σιδέρη Kristine Sideris Έχω μία ιδέα να σου στέλνω αυτά που θέλω να αναρτήσω να κάνεις εσύ τη μετάφραση σε μπινελίκια για να το ευχαριστιέμαι κι εγώ. Τι λες;

Πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει....Vaiolet Dikeakos ‎...χαχαχαχαχα....

Πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕΛΑΝΟΧΙΤΩΝ ΜΕΣΑ ΜΕΣΑ ΜΕΣΑ

Πριν από 4 λεπτά· Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει.Χριστίνα Σιδέρη Kristine Sideris Ε μα πια με έχουν πρήξει.... μη μπινελικώνεις είσαι γυναίκα, μη βρίζεις είσαι στέλεχος, μην είσαι τόσο πατριώτισα θα σε πουν φασίστρια... αϊ σιχτιρ πια, έγκωσα που λένε και στην Κρήτη!!!!!

Πριν από 3 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει....ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΤ RE OLI SKOYLIKIA EINAI ROYFIANI AMERIKANAKIA SKATOMALAKES TA MOYNAKIA EKSO APO THN ELLADA TA GLANIA AYTA OYST OYST ......

Πριν από 2 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει

19 σχόλια:

  1. an ayta pou leei h kuria sideri sas peirazoun ta euaisthita autakia sas mporite na valete stragalakia. kai an eksakolouthoyn na sas peirazoun uparxei kai to ksidaki...pou tolmate na katakrinete kapion pou vgenei kai ta leei ekso apo ta donia kai xwris to..pseftiko takt tou politikou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ρουφιανιλίκι το λένε τώρα ενημέρωση; Λίγη τσίπα.... Αλλά που να τη βρείτε εσείς οι δήθεν πολιτισμένοι, οι δήθεν με την ορθή κρίση... Να σας δω να βγαίνετε και εσείς με ονοματεπώνυμο, όπως η ΚΥΡΙΑ Σιδέρη.... Αλλά εσείς δεν έχετε ούτε το τσαμπουκά, ούτε και τα κότσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να βγαίνουμε με ονόματα;... συγνώμη.. δεν είμαστε κολλητοί του Σαμαρά για να το κάνουμε αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απορώ γιατί η κ. Σιδέρη εκνευρίζεται... Το ΠΑΣΟΚ ακολουθεί την πολιτική της ΝΔ (και του Σαμαρά έβαλε τον Παυλόπουλο να βγάλει συνταγματικό το αντισυνταγματικό νομοσχέδιο) από το 2006.. :

    27/9/2006: «Ο υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος υιοθέτησε τις προχωρημένες θέσεις περί πολιτικών δικαιωμάτων των οικονομικών μεταναστών στο τελευταίο συνέδριο της ΚΕΔΚΕ. Έτσι στις επόμενες εκλογές, γιατί όπως εξήγησε ο κ. Παυλόπουλος τώρα δεν ήταν τεχνικώς δυνατό, θα μπορούν να ψηφίζουν και αυτοί.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σαν δεν ντρέπεστε ξεφτιλισμένοι ρουφιάνοι! Κατακάθια της κοινωνίας. Και καλά θέλετε να χτυπήσετε την κ.Σιδέρη. Οκ να το καταλάβω ως εδώ. Πολιτικά επιχειρήματα δεν έχετε; Άντε να φτάσει η αντίληψη μου και μέχρι εδώ. Είστε ηλίθιοι και δεν έχετε πολιτικά επιχειρήματα. Συμβαίνει... Τα υπόλοιπα ονόματα τι τα βγάζετε ρε ξεφτιλισμένα ανθρωπάκια; ΟΥΣΤ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κολλητός δεν είναι κάποιος όταν στηρίζει ένα κόμμα και τον αρχηγό του, άλλωστε δεν το έκρυψε ποτέ όχι σαν και εσάς που κάνετε τις βρωμοδουλειές σας ανώνυμα. Αντίθετα κολλητάρια της διαπλοκής είσαστε εσείς που παριστάνετε τα εξαπτέρυγα του ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kατ αρχας το θεμα εδω δεν ειναι η κ.Σιδερη ,αλλα αυτο καθ ευατο το θεμα της ρουφιανας.Αντι κυριοι μου να τριζει η αμαξα ,τριζει ο αμαξηλατης.Απο που και ως που νομιμοποιειτε τον χαφιεδισμο?Εαν δεν γνωριζα ,οτι πραγματικα υποστηριζετε την κ.Μπακογιαννη ,θα ελεγα ,οτι κανετε προβοκατσια εις βαρος της.Τελικα η τακτικη της χυδαιοτητας και της ρουφιανας ειναι κατι που σας γυρισε μπουμερανγκ.Τελος παντων λυπαμαι πολυ που στην χωρα μου συμβαινουν αυτα τα πραγματα εν ετει 2010...κι υστερα θελουμε να λεμε ,οτι σεβομεθα και την δημοκρατια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. H Δικεάκου είμαι, αλλά δε θα σας κάνω τη χάρη ,να πάτε στον Σφακιανάκη .Βάλτε τα ονόματά σας εδώ,αν έχετε σθένος ,ανώνυμα τσατσάκια. Τι ψάχνετε τώρα ,δεν καταλάβαμε ,χάσατε πανηγυρικά .Και αυτό το μπλόγκ ,είναι απόδειξη της κατάντιας σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΕ ΑΓΑΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΑ(Γ)ΟΣ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΑΤΣΙΛΙΚΙΑ???
    ΤΙ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑ ΣΙΔΕΡΗ,ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΣΑΣ?... ΕΧΕΤΕ ΕΞΑΠΟΛΥΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΡΟΥΦΙΑΝΑΚΙΑ ΝΤΟΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣΙΣΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΡΦΟ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ?... CORY/PASTE ΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ...ΩΡΑΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΡΕ...!!!!
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1. Το άρθρο είναι απλά γελοίο - κατινιές.

    2. Θιχτήκατε όλοι και την πέσατε στα σχόλια για να προστατεύσετε την Χριστίνα, επειδή κάποιος "επαναδημοσίευσε" δημοσιευμένες "Βρισιές και απειλές".

    3. Το ίδιο όμως έκανε και αυτή (και οι όμοιοί σας) στο θέμα του Άδωνι, με την διαφορά πως εκεί βγήκαν "βρισιές" οι οποίες δεν ήταν δημοσιοποιημένες αλλά προσωπικές, και που μέχρι τώρα δεν έχουν επιβεβαιωθεί.

    Στην τελική αυτή η υποκρισία όλων σας έχει καταστρέψει την χώρα. Θέλετε να μειώνετε τους άλλους αλλά.. να μην μειώνουν εσάς. Θέλετε να απαξιώνετε πολιτικά πρόσωπα και πρόσωπα με κοινωνικό έργο, κτυπώντας στα στην ανθρώπινη (και όχι πολιτική η κοινωνική) συμπεριφορά τους, αλλά όχι όταν αυτά είναι στο κόμμα σας.

    Βλέπω πεταχτήκανε κάποιοι να μιλήσουν και για το ΛΑ.Ο.Σ... Δεν δεν πάτε να όλοι μαζί. ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΙΕΡΟ ΟΥΤΕ ΟΣΙΟ!... Θίγεστε για την Χριστίνα, αλλά το χαίρεστε για τον Άδωνι. Και όπως μπορείτε τα χώνετε στο ΛΑ.Ο.Σ... Υποκριταράδες.

    Και αυτό το άρθρο, και το άλλο, είναι ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ για την κοινωνία μας! Και για μένα είναι καταδικαστέα και τα δύο. Γιατί και τα δύο αξιοποιούν την ανθρώπινη φύση για να κτυπήσουν την πολιτική φύση της κοινωνίας μας, και έτσι να απαξιώσουν χειρότερα την ΠΟΛΙΤΙΚΗ και άρα και εμάς τους ίδιους μέσα στην κοινωνία μας.

    Αντί να κοιτάτε τις βρισιές ή απειλές που μπορεί να λέει ο καθένας για κάποιο θέμα που τον ενοχλεί, καλύτερα κοιτάξτε το τι κάνει ο καθένας για τον ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλαράκι υπάρχει μία διαφορά. Ο Άδωνης πληρώνεται από τον Ελληνικό λαό και έβρισε ένα πολίτη που θα μπορούσε και να τον έχει ψηφίσει. Δε θα μας κάνεις μάθημα ηθικής εσύ που έχεις αγαλαστή συνεργασία με ΠΑΣΟΚ και Ντόρα. Άντε με τα φερέφωνα γιατί έχει και η υπομονή τα όρια της. Να σου θυμίσω δε ότι η ίδια ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ και βρήκες ευκαιρία να τη χτυπήσεις από εδώ για λόγους αντεκδίκησης. Δε μπορούμε να βαρέσουμε το γάιδαρο και βαράμε το σαμάρι, στην προκειμένη περίπτωση τη Σιδέρη, επειδή αρθρογραφεί εκεί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ,ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ.Η ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΥΤΑΝΕΥΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΒΡΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΑΠΑΣ ΤΙ ΛΕΤΕ???
    ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΙΔΕΡΗ Η ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΚΟΛΛΗΤΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ???
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ???
    ΑΝ Η ΣΙΔΕΡΗ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ???
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΣΕΝΑΡΙΑ...
    1)ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ...
    2)ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ (Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ) ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΤΑΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ.
    ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΣΙΔΕΡΗ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ...
    Η ΝΤΟΡΑ...
    ΟΥΤΕ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΑ 300 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ,Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΗΡΕ 0 ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ Η ΝΤΟΡΑ 450...
    ΕΧΕΤΕ ΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΞΥΓΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ...
    ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΟΛΟΙ...
    ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΤΕ...
    Α ΞΕΧΑΣΑ...
    ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
    ΕΝΑΣ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΝΤΟΡΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ.ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΙ ΠΡΑΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΤΕ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο διαδικτυακός χαφιεδισμός στο μεγαλείο του. Γιατί δεν φωτογραφίζετε και τις υπόλοιπες αναρτήσεις της Χριστίνας; Να τις ανεβάσετε και αυτές. Θα ήταν πολύ καλή διαφήμιση (και τζάμπα σε αντίθεση με σας τους καλοταϊσμένους). Δεν μου λέτε, η Ντορίτα θα πιάσει 1,5 % ; Πολύ είπα; Καλά ρε παιδιά, 1% τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΛΑΟΣ - ΠΑΣΟΚ - ΝΤΟΡΑ ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ... ΜΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ; ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ...

    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΠΑΚΙ - ΠΑΡΑ ΤΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα σιχαμενα τσιρακια του Λαος αρχισαν να σιγονταρουν και τη Ντορα τωρα...μπραβο ξεφτιλισμενοι και εις...κατωτερα!

    Οποιος αμφισβητει τις βρισιες του Αδωνι,μπορει να τις παραλαβει στο εμαιλ του.Αντε γιατι αρκετα με τα κωλοπαιδαρακια που κανουν λές και τους εθιξαν τον μεγαλο αρχηγο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το να βγαινετε και να βριζετε ζωες και να απειλειται δεν σας τιμαει.καλα εκαναν και σας τα βγαλαν στην φορα/αλητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε τα σχόλια σας κόσμια