Να ανακαλέσει ο Μαρκόπουλος ζήτησε ο Σίμος Κεδίκογλου


Με αφορμή τα όσα είπε ο βουλευτής Ευβοίας της ΝΔ, Κώστας Μαρκόπουλος, σε εκδήλωση στη Χαλκίδα, την Κυριακή 24 Ιανουαρίου, ο άλλος βουλευτής του νομού, Σίμος Κεδίκογλου, του ζητά να ανακαλέσει αλλιώς θα επιβεβαιώσει ότι "πρόκειται για κοινός συκοφάντης".

Ο κ. Κεδίκογλου αναφέρει σε δήλωσή του:
"Ο Κοινοβουλευτικός Έλεγχος είναι η βασικότερη υποχρέωση κάθε βουλευτή. Στο πλαίσιο
αυτό και με την έγκριση του γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας, ως ήθισται -
κατέθεσα στις 8/12/09 επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Τουρισμού με αντικείμενο το
Υδροθεραπευτήριο του ΕΟΤ στην Αιδηψό και την ημιτελή Μαρίνα της Σκύρου.
Ειδικότερα για την Αιδηψό ζήτησα στο Υδροθεραπευτήριο (και μόνον) διαχειριστικό
έλεγχο της τελευταίας 3ετίας συνοδευόμενη από πίνακα εσόδων για την τελευταία δεκαετία
με στόχο να καταδείξω, ότι ενώ η Ε.Τ.Α εισπράττει από τη Λουτρόπολη πάνω από 1
εκατομμύριο ευρώ ετησίως δεν υλοποιεί κανένα ανταποδοτικό έργο.

Είναι υποχρέωση μου να αναδεικνύω τις αδικίες εις βάρος του τόπου μου.
Για το λόγο αυτό κατέθεσα Ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων με ημερομηνία 5/01/10.Ειλικρινά αδυνατώ να εντοπίσω οποιαδήποτε λογική σύνδεση μεταξύ του αντικειμένου της ερώτησης μου και των όσων γράφονται και λέγονται εσχάτως για τη
θητεία του κ. Μαρκόπουλου στο Υπουργείο Τουρισμού.

Στην πολιτική μου διαδρομή μιλώ με πράξεις και αποδείξεις, δεν αερολογώ και δε
λασπολογώ. Εάν ο κ. Μαρκόπουλος δεν ανακαλέσει τα όσα είπε για το πρόσωπό μου, τότε
θα επιβεβαιώσει ότι πρόκειται για κοινό συκοφάντη".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε τα σχόλια σας κόσμια